Iznimno
Moćan
AccountingBox pojednostavljuje vaše poslovanje: manje administrativnih zadataka, brže izdavanje računa, jasna i ažurna poslovna izvješća, jednostavnija suradnja s računovodstvom, ...
Imate jasan pregled nad računima, putnim nalozima, otpremnicama, zaprimljenom dokumentacijom, izvještajima i komunikacijom s računovođom.
Automatizirana i učinkovita priprema računa omogućuje njihovu brzu izdaju i slanje klijentima na odabrani način.
AccountingBox automatizirana dnevna izvješća, prikaz pokazatelja i grafičkih prikaza, analize prihoda i troškova itd. omogućuju vam donošenje ispravnih poslovnih odluka.
Digitalna razmjena primljenih računa brža je i omogućuje obostrano učinkovitije i ažurnije poslovanje.
Na jednom mjestu imate odabrane samo informacije i zadatke koji su vam stvarno potrebni za vaše računovodstvene usluge. AccountingBox je prilagodljiv za sve veličine poduzeća i njihove potrebe.
Jer smo svjesni da za uspješno poslovanje trebate sve (izdaja računa, putni nalozi, dokumentacijski sustav, dnevna izvješća, porezna blagajna, itd.)
¹ Funkcionalnost DocumentBox uključuje se na zahtjev korisnika. Unos primljenih računa naplaćuje se prema stvarnom broju obrađenih dokumenata po cijeni od 0,36 € po dokumentu.
² Navedena cijena paketa s uključenim modulom Trgovačko poslovanje vrijedi u slučaju više od 1 korisničkog računa.
³ Funkcionalnost ReminderBox uključuje se na zahtjev korisnika. Slanje podsjetnika naplaćuje se po klijentima kojima se podsjetnici šalju, po cijeni od 0,99 € po klijentu.
⁴ Besplatna mjesečna podrška ili pomoć pri radu s programom u paketu Početnik nije uključena. Dostupna su opsežna video i pisana uputstva.
Pri sklapanju ugovora naplaćuju se troškovi uključivanja usluge u iznosu od 79,00 €.
U slučaju administracije pretplatničkog paketa naplaćuje se jednokratni trošak u iznosu od 15,00 – 49,00 €, ovisno o nivou usluge.
Svi paketi omogućuju automatsku povezanost s vašim računovodstvom. Ako još nemate odabran računovodstveni servis, obavijestite nas, i iz naše mreže računovodstvenih servisa preporučit ćemo vam najprikladniji.
Imate dodatnih pitanja?
Sa zadovoljstvom vam pomažemo.
možete nas nazvati na +386 (0)4 2 800 800,
pisati na info@pronet-kr.si.
Isprobajte prvih 30 dana AccountingBoxa besplatno i olakšajte svoj rad.
Iznimno
Moćan
Nevjerojatno
Brz
Dostupan
24/7
AccountingBox je jednostavan za korištenje i dostupan je s bilo kojeg mjesta. AccountingBox omogućuje da cijelo poslovanje obavljamo elektronički. Posebno nas je oduševila automatska razmjena podataka DocumentBox.
Računalnički sustav AccountingBox Putni nalozi je vrlo jednostavan i odličan za korištenje. Administratori sustava su stvarno spremni pomoći i ništa im nije teško odgovoriti, pomoći ili usmjeriti nas. Pohvala cijelom timu!
Uvođenjem AccountingBox-a i povezivanjem s ostalim podržavajućim sustavima naše poslovanje se značajno pojednostavilo. Ono što nam je nedostajalo, vi ste riješili. Jako sam zadovoljna suradnjom, pomoći i brzinom odgovora savjetodavnog tima. S lakoćom preporučujem AccountingBox dalje.
U PRONET-u Kranj smo našli stručnog i pouzdane partnera, a u AccountingBox-u modernu i korisnu rješenje. Svjesni smo da je digitalizacija proces koji neprestano traje, a istovremeno znamo da smo uvođenjem sustava za dokumente, elektroničkog odobravanja računa i elektroničkog naručivanja na dobrom putu.
S tvrtkom PRONET, Kranj, d.o.o. surađujemo već od 2012. godine. Tijekom cijelog tog vremena vrlo smo zadovoljni njihovim radom jer slušaju korisnike, u svom radu su stručni, korektni i uvijek spremni tražiti najprikladnije rješenje za korisnike.
Otkako smo u naš niz podržavajućih sustava dodali AccountingBox, povećali smo učinkovitost i brzinu obrade primljenih računa za 40 %, plaćanje na rok povećalo se za nešto više od 75 %, a poboljšao se i protok informacija između računovodstvene službe i nas.
Niste poduzeće? Provjerite rješenje za računovođe
Saznaj više >