Odaberite svoj paket

Godišnje plaćanje Mjesečno plaćanje
Početnik (1. godina besplatno)
8,90 € /mes.
10,90 € /mes.
  • 5 izdani računi
  • unos 5 primljenih računa ¹
  • 500 MB arhive
  • 5 putnih naloga
  • 5 trgovačkih dokumenata
  • Automatske obavijesti ³
  • Plaćanje i bankovno poslovanje
  • Online poveznica s računovodstvom
  • Porezna blagajna
  • Praćenje troškova i pokazatelja poslovanja
  • Automatizirana poslovna izvješća
Rastuće poduzeće
17,90 € /mes.
21,90 € /mes.
  • 10 izdani računi
  • unos 10 primljenih računa ¹
  • 500 MB arhive
  • neograničen broj putnih naloga
  • 10 trgovačkih dokumenata
  • Automatske obavijesti ³
  • Plaćanje i bankovno poslovanje
  • Online poveznica s računovodstvom
  • Porezna blagajna
  • Praćenje troškova i pokazatelja poslovanja
  • Automatizirana poslovna izvješća
  • Tehnička podrška korisnicima ⁴
Klasika
26,90 € /mes.
31,90 € /mes.
  • 30 izdani računi
  • unos 30 primljenih računa ¹
  • 500 MB arhive
  • neograničen broj putnih naloga
  • 30 trgovačkih dokumenata
  • Automatske obavijesti ³
  • Plaćanje i bankovno poslovanje
  • Online poveznica s računovodstvom
  • Porezna blagajna
  • Praćenje troškova i pokazatelja poslovanja
  • Automatizirana poslovna izvješća
  • Tehnička podrška korisnicima ⁴
Veterani u biznisu
35,90 € /mes.
42,90 € /mes.
  • neograničen broj izdanih računa
  • neograničen unos računa ¹
  • 500 MB arhive
  • neograničen broj putnih naloga
  • neograničen broj dokumenata ²
  • Automatske obavijesti ³
  • Plaćanje i bankovno poslovanje
  • Online poveznica s računovodstvom
  • Porezna blagajna
  • Praćenje troškova i pokazatelja poslovanja
  • Automatizirana poslovna izvješća
  • Tehnička podrška korisnicima ⁴
Mini
53,90 € /mes.
64,90 € /mes.
  • Knjigovodstvo i računovodstvo
  • Izdavanje računa
  • Knjiga primljenih računa i likvidatura ¹
  • Automatske obavijesti ²
  • Putni nalozi / obračun kilometraže
  • Računovodstvena blagajna
  • Osnovna sredstva
  • Platni promet i e-bankarstvo
  • Automatizirana poslovna izvješća
  • Obračun PDV-a
  • Elektronička pohrana dokumenata
Standard
71,90 € /mes.
85,90 € /mes.
  • Knjigovodstvo i računovodstvo
  • Izdavanje računa
  • Knjiga primljenih računa i likvidatura ¹
  • Automatske obavijesti ²
  • Putni nalozi / obračun kilometraže
  • Računovodstvena blagajna
  • Osnovna sredstva
  • Platni promet i e-bankarstvo
  • Automatizirana poslovna izvješća
  • Obračun PDV-a
  • Elektronička pohrana dokumenata
  • Obračun plaća, doprinosa za samozaposlene i drugih primanja
Napredni
89,90 € /mes.
107,90 € /mes.
  • Knjigovodstvo i računovodstvo
  • Izdavanje računa
  • Knjiga primljenih računa i likvidatura ¹
  • Automatske obavijesti ²
  • Putni nalozi / obračun kilometraže
  • Računovodstvena blagajna
  • Osnovna sredstva
  • Platni promet i e-bankarstvo
  • Automatizirana poslovna izvješća
  • Obračun PDV-a
  • Elektronička pohrana dokumenata
  • Obračun plaća, doprinosa za samozaposlene i drugih primanja
  • Porez po naplaćenoj realizaciji
  • Novčani tok i evidencijsko knjiženje
  • OBOL - prijenosi STRM

¹ Funkcionalnost DocumentBox uključuje se na zahtjev korisnika. Unos primljenih računa naplaćuje se prema stvarnom broju obrađenih dokumenata po cijeni od 0,36 € po dokumentu.

² Navedena cijena paketa s uključenim modulom Trgovačko poslovanje vrijedi u slučaju više od 1 korisničkog računa.

³ Funkcionalnost ReminderBox uključuje se na zahtjev korisnika. Slanje podsjetnika naplaćuje se po klijentima kojima se podsjetnici šalju, po cijeni od 0,99 € po klijentu.

Besplatna mjesečna podrška ili pomoć pri radu s programom u paketu Početnik nije uključena. Dostupna su opsežna video i pisana uputstva.

Pri sklapanju ugovora naplaćuju se troškovi uključivanja usluge u iznosu od 79,00 €.
U slučaju administracije pretplatničkog paketa naplaćuje se jednokratni trošak u iznosu od 15,00 – 49,00 €, ovisno o nivou usluge.

Svi paketi omogućuju automatsku povezanost s vašim računovodstvom. Ako još nemate odabran računovodstveni servis, obavijestite nas, i iz naše mreže računovodstvenih servisa preporučit ćemo vam najprikladniji.

Imate dodatnih pitanja?

Sa zadovoljstvom vam pomažemo.

možete nas nazvati na +386 (0)4 2 800 800,
pisati na .

¹ Funkcionalnost DocumentBox aktivira se na zahtjev korisnika. Obrada primljenih računa naplaćuje se prema stvarnom broju obrađenih dokumenata po cijeni od 0,36 € po dokumentu.

² Funkcionalnost ReminderBox aktivira se na zahtjev korisnika. Slanje podsjetnika naplaćuje se prema broju klijenata kojima se podsjetnici šalju, i to po cijeni od 0,99 € po klijentu.

Prilikom sklapanja ugovora naplaćuju se troškovi aktivacije usluge u iznosu od 158,00 €.

Svaka licenca uključuje i besplatni digitalni arhiv za pohranu dokumenata u veličini od 500 MB. Kada iskoristite dodijeljeni prostor u arhivu, možete ga dodatno kupiti ili obrisati stare dokumente.

Imate dodatnih pitanja?

Sa zadovoljstvom vam pomažemo.

možete nas nazvati na +386 (0)4 2 800 800,
pisati na .

Mišljenja korisnika

AccountingBox je jednostavan za korištenje i dostupan je bilo gdje. Značajno smo olakšali i likvidaciju - likvidatori sada mogu odobriti račune bilo gdje, njihov fizički potpis više nije potreban. Računovodstvo s AccountingBoxom smanjuje mogućnost pogrešaka pri unosu dokumenata, sve je lakše i brže.

Rada Batagelj

STA

Računalnički sustav AccountingBox Putni nalozi je vrlo jednostavan i odličan za korištenje. Administratori sustava su stvarno spremni pomoći i ništa im nije teško odgovoriti, pomoći ili usmjeriti nas. Pohvala cijelom timu!

Tamara Gerdej

DHL Global Forwarding

S programom AccountingBox smo izuzetno zadovoljni – vrlo je intuitivan i iznimno koristan, jer nam omogućuje dobar pregled nad svom dokumentacijom. Štedi puno vremena pri knjiženju, a svi računi su pohranjeni na jednom mjestu. Odlično je i to što je dostupan bilo kada i bilo gdje (24/7).

Katarina Marš

Vizija računovodstvo d.d.

Najmoderniji sustav za vođenje poslovanja i vaša nova računovodstvena usluga u jednom.

//RJEŠENJE

Upoznajte AccountingBox

   © 2025    Izdelava: